Jahopp då var jag 1år äldre och nu bara ett år från 30... Hur känns det? Ganska okej faktiskt, det finns ju många exempel på att livet ej slutar vid 30 samt att jag ändå inte direkt är någon partyprisse numera så det känns väl ok. Jag firade 29 i London på en jobbresa, trevligt men det roligare att komma hem få lite presenter och gå ut och äta på Chandani. 


Jag fick för övrigt exakt vad jag önskade, en cool ryggsäck! Nu försöker jag hitta anledningar till att gå ut och vandra.

För övrigt så säger jag som vanligt, 29 år ska vara året då jag var i superform och just nu tror jag lite på det. Axeln värker ej så mycket så kanske är det så att den bestämt sig för att bli lite bättre, vi får hoppas det. Imorgon drar annars en crawlkurs igång som ska bli Kul, och på torsdag så är det dags för Stone Sour i Stockholm, det är alltid nåt på gång här.


Kommentera

Publiceras ej