Ojojoj mycket att stå i för tillfället, knappt hann jag hem från Köpenhamn innan det blev dags för nästa jobbresa denna gång i Sverige men jag var ändå borta mellan Torsdag-Lördag förra veckan. Nu blir det ett par intensiva dagar på jobbet igen innan det är dags för Tough Viking Helsingfors 10km! Det ska blir riktigt kul då jag kände mig i bra form i Action Run som jag sprang för lite drygt en veckan sedan.
 
Förutom detta så försöker jag träna inför Lidingöloppet och Crossfita på min lediga tid hemma, så många luckor i kalendern finns det inte men tiden går i alla fall snabbt. Jag känner mig dock lite sliten för sekunden och känner att jag börjar dar på mig någon slags snuva...... Detta får ju inte ske, så det kanske dags att ta det lugnt i en dag eller så.
 
 
Till sist så har jag lyckats hitta en frisör som fattar hur jag vill ha mitt hår!!! Dvs. hon förstod min väldigt dåliga förklaring. Ni som känner mig vet att det varit lite av en följetong!

Kommentera

Publiceras ej