Denna helg så åkte vi till Stockholm för att springa Touch Viking 15km. Efter att vi både sprungit bra på Blodomloppet så tog vi det lugnare nu men det var en riktigt trevligt lopp. En av de förta hindren var ler diket, helt sjukt, många fastande helt och man blev många kilo tyngre. Tyvärr så måste jag nog också inse att min axel och armbåge är i dåligt skick och jag får helt enkelt ta tag i det och se till att bli 100% innan jag kör nåt mer hinderbanelopp eller bara nöter på med crossfiten. 


På kvällen gick vi till Rolfs kök, ett säkert kort vi besökt tidigare. Jag åt kantarell toast, oxkind med tryffelmos, och mandelflarn. Fantastiskt bra men till nästa gång får vi hitta nåt nytt ställe att käka på.

När vi kom hem passade jag på att köpa nya terräng löparskor. Behövde ett par nya och fram tills Lidingö blir nog fokuset på löpning. 

Kommentera

Publiceras ej